Prečítaj si najskôr, čo je nevhodný príspevok. Každý má svoju predstavu, tak nech ju máme rovnakú. Prečítaj si tiež, čo môžeš očakávať, keď niečo nahlásiš.
Ak sa ti niečo také stane, nič sa nedeje. Pravdepodobne si len o niečom nevedela. Vysvetlíme si to a nabudúce to zvládneš lepšie 😉
Niekedy obchod neprebieha podľa očakávaní. Tu nájdeš rady ako postupovať ďalej.
Za bezproblémový obchod zodpovedá rovnako predajca aj kupujúci. Zaujímaj sa preto dostatočne o veci už pred samotným obchodom.
V tejto časti nájdeš odpovede týkajúce sa výhod platených balíkov, platieb a faktúr. Prípadne sa môžeš opýtať na čokoľvek o PLUS/PRO.
Keďže aj ako platiaci zákazník môžeš na Modrom koníku robiť všetko čo bežný používateľ, odporúčame pozrieť všeobecné časté otázky. Obzvlášť by ťa mohli zaujímať návody a pomoc s predajom v bazári. V prípade, že niečo nefunguje ako má, sekcia Mám technický problém.
Ak si sa dostala do ťažkej životnej situácie, alebo by si, naopak, rada pomohla iným ľuďom v núdzi, nižšie nájdeš nápomocné informácie o tom, na koho sa môžeš v ťažkej situácií obrátiť, alebo, ak máš takú možnosť, ako môžeš iným pomôcť. Navštív tiež naše fórum Overené zbierky - pomoc v núdzi.
Ak Vašu firmu, organizáciu či osobu zaujal Modrý koník z profesionálneho pohľadu, tu je to správne miesto, kde sa Vaša otázka, či ponuka dostane k správnym ľudom.
Je to tiež jediné miesto, kde si vykáme, aspoň do času kým začneme spolupracovať 🙂